Na blogu odpiramo prostor za dialog o aktualnih temah in vprašanjih družinske pismenosti in bralne kulture. K sodelovanju vabimo strokovno in širšo javnost, učitelje, vzgojitelje, svetovalne delavce, izobraževalce odraslih, načrtovalce politik, teoretike in praktike, ki jih področje družinske pismenosti zanima poklicno in osebno. Še posebej pa želimo zbirati in deliti praktične dobre izkušnje in dobre prakse pri razvoju družinske pismenosti in bralne kulture, se seznanjati z rezultati raziskav, ki lahko obogatijo naše delo, si postavljati strokovna in teoretska vprašanja in dileme, ter tudi tako vplivati na oblikovanje smernic za kakovostno izobraževalno delo in dejavnosti staršev. V skladu z uredniško politiko bomo prispevke obdelali le lektorsko, daljše prispevke bomo priredili za lažje spletno branje.
Vloga učitelja v programu družinske pismenosti s primeri dejavnosti za otroke
Starši imajo veliko različnih možnosti, da otroke česa naučijo, da zato ne potrebujejo veliko priprav in znanja, le dobro voljo in vztrajnost.