Na blogu odpiramo prostor za dialog o aktualnih temah in vprašanjih družinske pismenosti in bralne kulture. K sodelovanju vabimo strokovno in širšo javnost, učitelje, vzgojitelje, svetovalne delavce, izobraževalce odraslih, načrtovalce politik, teoretike in praktike, ki jih področje družinske pismenosti zanima poklicno in osebno. Še posebej pa želimo zbirati in deliti praktične dobre izkušnje in dobre prakse pri razvoju družinske pismenosti in bralne kulture, se seznanjati z rezultati raziskav, ki lahko obogatijo naše delo, si postavljati strokovna in teoretska vprašanja in dileme, ter tudi tako vplivati na oblikovanje smernic za kakovostno izobraževalno delo in dejavnosti staršev. V skladu z uredniško politiko bomo prispevke obdelali le lektorsko, daljše prispevke bomo priredili za lažje spletno branje.
Spodbujanje družinskega branja v podjetjih
Dejavnost skupnega branja lahko umestimo v splošna prizadevanja podjetij, da zaposleni skrbijo za zdrav življenjski slog, pa tudi to, da bi zaposleni več brali …
Bralni zgledi
Bralni zgled mladih, odraščajočih fantov so moški, ki berejo doma, in moški, ki jim lahko v knjižnici, knjigarni, učilnici svetujejo na podlagi lastne bralne izkušnje. Nič ne gre brez pravega zgleda.
Morje knjig za morje
In kakšno zvezo ima barvanje nogometnih dresov s pripravo potrebščin in zadevščin za preživljanje dopustniških dni na morju? In kakšno zvezo sploh z branjem ali družinsko pismenostjo?
Bolje kot govorimo, lažje se postavimo zase!
Ameriška študija McKinsey je pokazala, da več kot 70 odstotkov časa v budnem stanju komuniciramo z drugimi, od tega 30 odstotkov časa porabimo za govorjenje.
‘Če bereš, poznaš več besed, zato razmišljaš o več rečeh’
Z branjem bogatimo naše življenje, raziskujemo različne kulture, se spogledujemo z različnimi idejami in raziskujemo naše raznolike možnosti v prihodnosti.
Zakaj je pomembno, da tudi odrasli razvijamo spretnost pisanja?
Zakaj so govorne spretnosti prav tako pomembne kot branje, pisanje in računanje?
Starši smo prvi učitelji pismenosti svojih otrok
V zadnjih dveh desetletjih smo se veliko naučili o tem, kako se otroci učijo jezika in kako postanejo pismeni. Spoznali smo, da je razvoj pismenosti neprekinjen proces, ki se...
Vloga učitelja v programu družinske pismenosti s primeri dejavnosti za otroke
Starši imajo veliko različnih možnosti, da otroke česa naučijo, da zato ne potrebujejo veliko priprav in znanja, le dobro voljo in vztrajnost.