Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto je bila s kampanjo Družinska članarina, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo DROM agency, nagrajena med 10 najboljših marketinških projektov v sklopu svetovnega natečaja Mednarodne zveza bibliotekarskih društev in ustanov IFLA (The International Federation of Library Assosiations and Institutions). Novomeška knjižnica je dosegla 4. mesto na svetu. V luči uspeha kampanje knjižnica akcijo ponavlja do 20. oktobra.
Med več kot sto prijavljenimi kampanjami svetovnih knjižničnih organizacij, med katerimi so bile npr. tudi Metropolitanska knjižnica v Seoulu, Splošna knjižnica iz Toronta in Univerzitetna knjižnica iz Nanjinga, je kampanja Družinska članska izkaznica izstopala po svoji izvirnosti in dostopnosti.
Kampanja, ki družine nagovarja s privlačnimi vizualnimi vsebinami ter nagovori prek sodobnih omrežij, je v Knjižnici Mirana Jarca Novo mesto ponujala novo storitev – družinsko članarino, s katero so želeli spodbuditi k obiskovanju knjižnice in branju družine, prav tako pa jim omogočiti poenostavljen dostop do knjižnične izposoje.
Svoje uporabnike so nagovarjali s sloganom Splet ima milijon odgovorov, mi pravega, ob tem pa so ponudili priložnost pridobiti družinsko izkaznico za le devet evrov na leto.
Povod za kampanjo so bili zaskrbljujoči rezultati bralne pismenosti med slovenskimi mladoletniki, ki jo je na podlagi podatkov iz leta 2022 pripravila organizacija PISA. Eden glavnih razlogov za takšno stanje je zagotovo prekomerna raba spletnega okolja, ki je postalo največji tekmec knjižni besedi, je ob razglasitvi povedal direktor knjižnice Luka Blažič in dodal, da se je ravno zaradi tega knjižnica odločila poudariti pomen družinske pismenosti ter družinam ponudila nov produkt Družinsko člansko izkaznico.
Na natečaju, ki je bil usmerjen v knjižnični marketing, so tako nagradili organizacije, ki so v svoje delo vključile ustvarjalne in v rezultate usmerjene projekte in kampanje, nagrada IFLA pa je ponudila priložnost, da so knjižnice po vsem svetu delile svoje marketinške izkušnje in strokovno znanje.
»Naš cilj je, da tudi v prihodnje nadaljujemo s tovrstnimi aktivnostmi, ki vse generacije vabijo v knjižnico in s tem stran od pretirane uporabe tehnologije in družbenih medijev. Želimo, da naša knjižnica postane zatočišče družinam in predvsem najboljša alternativa preživljanja prostega časa za otroke in mladostnike.«