Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto prejemnica mednarodne nagrade IFLA PressReader

4. 10. 2024 | blog

Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto je bila s kampanjo Družinska članarina, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo DROM agency, nagrajena med 10 najboljših marketinških projektov v sklopu svetovnega natečaja Mednarodne zveza bibliotekarskih društev in ustanov IFLA (The International Federation of Library Assosiations and Institutions). Novomeška knjižnica je dosegla 4. mesto na svetu. V luči uspeha kampanje knjižnica akcijo ponavlja do 20. oktobra.

Med več kot sto prijavljenimi kampanjami svetovnih knjižničnih organizacij, med katerimi so bile npr. tudi Metropolitanska knjižnica v Seoulu, Splošna knjižnica iz Toronta in Univerzitetna knjižnica iz Nanjinga, je kampanja Družinska članska izkaznica izstopala po svoji izvirnosti in dostopnosti.

Kampanja, ki družine nagovarja s privlačnimi vizualnimi vsebinami ter nagovori prek sodobnih omrežij, je v Knjižnici Mirana Jarca Novo mesto ponujala novo storitev – družinsko članarino, s katero so želeli spodbuditi k obiskovanju knjižnice in branju družine, prav tako pa jim omogočiti poenostavljen dostop do knjižnične izposoje.

Svoje uporabnike so nagovarjali s sloganom Splet ima milijon odgovorov, mi pravega, ob tem pa so ponudili priložnost pridobiti družinsko izkaznico za le devet evrov na leto.

 

Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto_ foto Tomislav Urh_vir Kamra

 

Povod za kampanjo so bili zaskrbljujoči rezultati bralne pismenosti med slovenskimi mladoletniki, ki jo je na podlagi podatkov iz leta 2022 pripravila organizacija PISA. Eden glavnih razlogov za takšno stanje je zagotovo prekomerna raba spletnega okolja, ki je postalo največji tekmec knjižni besedi, je ob razglasitvi povedal direktor knjižnice Luka Blažič in dodal, da se je ravno zaradi tega knjižnica odločila poudariti pomen družinske pismenosti ter družinam ponudila nov produkt Družinsko člansko izkaznico.

Na natečaju, ki je bil usmerjen v knjižnični marketing, so tako nagradili organizacije, ki so v svoje delo vključile ustvarjalne in v rezultate usmerjene projekte in kampanje, nagrada IFLA pa je ponudila priložnost, da so knjižnice po vsem svetu delile svoje marketinške izkušnje in strokovno znanje.

 

»Naš cilj je, da tudi v prihodnje nadaljujemo s tovrstnimi aktivnostmi, ki vse generacije vabijo v knjižnico in s tem stran od pretirane uporabe tehnologije in družbenih medijev. Želimo, da naša knjižnica postane zatočišče družinam in predvsem najboljša alternativa preživljanja prostega časa za otroke in mladostnike.«

Luka Blažič

direktor Knjižnice Mirana Jarca Novo mesto

DOGODKI

Festival izvirne slovenske slikanice

1. septembra 2024 - 22. oktobra 2024

Razstava ilustracij In kaj se je zgodilo potem?

2. septembra 2024 - 3. decembra 2024

Rime v glavi: Prešernov izziv

19. septembra 2024 - 20. oktobra 2024

Razstava “Pravljična tehnika”

16. oktobra 2024 - 31. decembra 2025

Jenkovi dnevi 2024

18. oktobra 2024 - 28. oktobra 2024

Reformatorji na odru

18. oktobra 2024

Praznujte noč čarovnic v Krškočara

26. oktobra 2024 - 31. oktobra 2024

Zakladnica bralnih dogodkov po vsej Sloveniji

Logotip v obliki NMSB 24 - Nacionalnega meseca skupnega branja 2024
Nagrajene knjige
previous arrowprevious arrow
citat21
citat20
citat19
citat18
citat17
citat16
citat15
citat14
citat13
citat12
citat11
citat10
citat09
citat08
citat07
citat06
citat05
citat04
citat03
citat02
citat01
next arrownext arrow
Share This
Skip to content